wtorek, 9 kwietnia 2013

Wiersze

Taaa...
Wiem... Coś nowego?
Nie wiem, czy ktoś pamięta... Czy ja to w ogóle komuś mówiłem... Hmmm...
Ale, jeżeli targają mną emocje... Budzi się we mnie coś na kształt poety...
A że ostatnio mam... problemy natury...
No! Z resztą! Sądzę, że sami się domyślicie jakiej natury...
A więc... nr.1

Nawet nie wiesz jak bardzo ranisz mnie
Twoje kłamstwa godzą w serce me...
Każde twoje słowo każde kłamstwo twoje
Boli bardziej niż możesz wyobrazić to sobie...
Teraz płacze po kryjomu, myśląc też "dlaczego?"
Lecz nie mogę pojąć motywu twojego...
Jeśli jakoś cię zraniłem... Obraziłem...
Powiedz mi to, abym wiedział, czym sobie na takie traktowanie zasłużyłem...
Z każdym twoim kłamstwem, rana się poszerza...
Z każdym kłamstwem coś we mnie zamiera...
W końcu zniknę... Cały gdzieś przepadnę...
W dolinie smutku, kanionie bólu... Lub łez oceanie...


Tak to czytam... Teraz... I... em... no rozumiecie... Ale nr.2

Niczym szklanym kloszem, odgradzasz się ode mnie
Delikatny kwiecie miłości...
Tak piękny i delikatny, niczym motyl na wietrze... Pełen gracji i wdzięku.
Delikatny kwiecie miłości...
Niestety, nie mogę cię dotknąć, gdyż boję się, że cię zniszczę... Uwolnić cię też nie mogę... Tak delikatny... Że nawet najlżejszy podmuch, mógłby cię rozerwać... Lecz chce cię pielęgnować...
Delikatny kwiecie miłości...

I tu już powinniście mieć 100% pewności, jakiej to natury mam problemy...
No! Ale nie kadzę...


ps. Mam 3tyś wyświetleń! ;D

9 komentarzy:


  1. A wiersze piękne <3
    Jakby co - nadstawiam ramię ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (przytul)

      *znowu zapomniałam i dałam w 'ostrym' nawiasie -.-*

      Usuń
  2. Przyjaciel zbyt bliski, by go stracić, więc chowa się uczucia do niego. I to jest najtragiczniejsza z miłości... Hmmm, ryzyko może być zbyt wielkie... ale stawianie drobnych kroczków...

    Jaka radocha. xD Ty wiesz, że ja też mam telefon, a braciak nie pisze, ani nic... Uuuuu, az bym Ci palcem pogroziła. xD
    Cooo? XDDD Serio? Twoja znajoma czyta mojego bloga? Aż się sławna poczułam ;33
    Hahaha xD Może nie czyta komentarzy, chociaż... ;> Zawsze może zacząć, jak dam takie wieelki napis: AGATO! PRZECZYTAJ OSTATNI WPIS KINMAKURA! xDDD
    Hahah xD No ba, że masz rozkazywać Dracusiowi, bo się rozbestwi na bestia, a on coś taki małomówny jest. Może potrzebuje silniejszej ręki... If you know, what I mean (haa, i użyłam Twojego zdanka ;3)
    Gdzie ten błąd? I że hee? No weź, bo Ci przywalę między oczy, jak mi takl będzie od rzeczy gadał. Życzliwa rodzina to dla mnie skarb ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sławna będę, jak napiszesz coś o Damianie i Lucasie. xD

      Usuń
    2. Ależ mój najdroższy bliźniaku! Masz mój numer! XDD Wysłałam Ci go na gmaila. xD

      Usuń
  3. cześć, w końcu się ujawnie. Jestem nową czytelniczką i czytam od jakiegoś czasu twojego bloga. Ogólnie podoba mi się twój blog a poza tym pierwszy raz czytam takiego bloga pisanego przez chłopaka. Wierszyki super liczę że będziesz jeszcze dodawał jakieś notki czasem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Braaaciak. xD U mnie notka. xD Ale i tak Cię sms'em obudzę. XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Harem. hyhyy. xD Oni chcieli, aby Yukio zjawił się w ich pokoju. Znaczy... każdy chciał go w swoim - bo szli do domu rozrywki (wiadomo, jakiej), tyle, że tak raczej nie mogą zabierać zgarniętych z ulicy ludzi... chociaż mając tyle kasy...
    Haahhahahhaahah XDDDD Niee, Yu zachowa czystość (ślubów xD). Póki co nie odnalazł swojego lubego. ;P
    Ooo, i co Agata mówiła po przeczytaniu? xD

    OdpowiedzUsuń